Monday, July 5, 2010

Kursus Komunikasi Berkesan dan Kerjasama Berpasukan Bahagian Kesihatan Pergigian, Kementerian Kesihatan Malaysia

Pada 2 hingga 4 Julai lalu telah berlangsung Kursus Komunikasi Berkesan dan Kerjasama Berpasukan, Bahagian Kesihatan Pergigian, Kementerian Kesihatan Malaysia yang telah dihadiri oleh seramai 30 orang peserta bertempat di Lembah Azwen Resort, Hulu Langat.

Program 3 hari 2 malam tersebut telah diisi dengan pelbagai aktiviti untuk meningkatkan kemahiran berkomunikasi disamping membina semangat kerjasama dikalangan peserta seperti Kunang-kunang, Reef Knot, Emergency Boat dan Black Box Orienteering.

Ketua Pengarah Kanan, Bahagian Kesihatan Pergigian, Dato' Dr Norain telah meluangkan masa untuk merasmikan majlis penutup disamping menyampaikan sijil penyertaan serta hadiah kepada kumpulan terbaik, siapa lagi kalau bukan kumpulan SPONGE.

Dato' Dr Norain menyampaikan sijil kepada En Nasrul

Reef Knot.....

kapten....30 minit sahaja


Water sports....Rafting


Riadah Petang - The Ring

Good job, anda semua hebat....semoga ukhuwah yang terjalin antara anda semua akan terus berkekalan dan semoga organisasi anda sentiasa cemerlang.

3 comments:

  1. Wah dah upload gambar2 kami dari Bahagian Kes Pergigian KKM..Terima kasih Team Mind Vision...all the best to u....ikhlas dari = Fuzah

    ReplyDelete
  2. Tq to all Fasilitator..... we have a nice day with all of you..... our team send regard to all faci....kami br jer tgk blog dengan sekelip mata tuan punya blog ni ada kat cni...itu namanya ada jodoh...- Faz, Nora, Jue, Zainatul & Feezah (^.^)

    ReplyDelete
  3. actually, teambuilding kali ini sememangnya best dan kami benar-benar enjoy dgn aktiviti yg disediakan oleh pihak MindVision....
    A lot of thanks for your commitment to us...we really appreciate it...

    Nik Iwani, Azlina, Hakim, Mastura, Suriyanti, Najilah, Rosilawani

    ReplyDelete