Sunday, June 20, 2010

Teambuilding Kolej Cybernetics

Bertempat di Lembah Azwen Resort pada 16 dan 17 Jun lalu telah berlangsung Kursus Teambuilding Sekolah Sains Kemanusiaan Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernetics.
Seramai 31 orang peserta telah dengan jayanya membina sebuah kumpulan yang mantap dalam usaha pihak pengurusan untuk membentuk kumpulan pekerja yang cemerlang.

Antara aktiviti yang dijalankan adalah seperti, reef knot, carterpillar, air tower dan water sports, semuanya menjurus kearah pembentukan sebuah kumpulan kerja.

Projek Air Tower Kumpulan Sponge, juga kumpulan terbaik keseluruhan

Muka ketat jer dalam aktiviti Reef Knot....35 minit

Carterpillar Peserta lelaki

Carterpillar Peserta Perempuan

30 minit berlalu tanpa disedari.....terpedaya dengan misai kapten kapal

Tahniah, anda semua hebat, anda memiliki kumpulan yang mantap, jagalah ukhuwah yang telah terbina, kekalkan silaturrahim dan semangat yang ada.

3 comments:

  1. Norkhanita MohamedJune 20, 2010 at 11:44 AM

    Terima kasih kepada mind vision training & services bersama Lembah Azwen Resort demi; membuka semua pintu-pintu yang selama ini terkunci dan membebaskan kami dari terus terpenjara dalam ruang gelap yang tersendiri.Semoga ukhuwah ini konsisten dan terus subur di hati.
    Jazaka Allahu Qairan Kasira.

    ReplyDelete
  2. Thanx a lot kpd fasilitator sbb menyediakan pengisian training yg sgt enjoy..I like...=)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih buat Trainer semua Tuan Haris, Tuan Mizam dan lain-lain.Jazakumullah khair.Semoga usaha kalian membina manusia yang positif di berkati Allah.

    ReplyDelete